:: misc's shirt :;


assalamualaikum.....
wah!!!oring nya weekend ni....xde mende nk buat....layan movie je la.....tp de cite best arini.....hehhee.....aku de trima 1 bungkusan dr seberang laut tu.....jauh ooooo!!!!xsabo nk tgh isi kandungan nya.....

:hi::woooh:
bungkusan dr mama aleesa aku dh trima....thankz mama aleesa!!!xsangka mama aleesa sudi post kat aku....ohh!!1lupa plak nk bgtau.....sebenar nya mama aleesa pos kan t-shirt MISC je.....cuma staff2 yg kat darat je dpt.....sailor cam aku,mn de diorang nk kasi...huhu....

:puppyeyes::eheh:
walaupun nmpk simple, tp disebab kan de lambang MISC....jd mahal la plak.....xadil la, sekiranya aku je trima barang dr mama aleesa....nnti aku de special tuk mama aleesa...tunggu!!!alamak, hari tu de dpt call dr dffice.....diorang srh gi pwtc kl,selasa ni...de brief ttg gaji....naik gaji ke..???arap2 gitu la....anyway, thankz 4 mama aleesa......majulah mama aleesa untuk industri jahitan.....ceewwaahhh!!!

:wave::ahaha:

0 comment on :: misc's shirt :; :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new