:: majoko's tag ::


7 fakta tentang saya

1. nama aku....mohd Helmie B Zahari...
2. umur baru 23 tahun....mude lg...
3. nick name....pggl je la apa yg korang ske....tp org yg rapat nagan aku slalu pggl mie je....
4. maksud helmie adalah....sabar & berakal...exactly!!!
5. aku berdarah B...sm la ngan majoko....
6. aku anak ke-2 dr 5 bradik.....
6. aku lebih suka menunggang motor dr memandu kete....

7 perkara menakutkan saya di dunia

1. xdapat jadi anak yg soleh!!!
2. kehilangan family & member....
3. kemalangan secara mengejut......
4. laut yang bergelora...dgn lain mkna 'taufan'...
5. musuh dlm selimut....ssh nk nk knl....
6. kehabisan duit dlm akaun aku....
7. bila gagal dlm sesuatu keje....

7 lagu buat masa skrg

1. munajat cinta - the rock
2. the time of my life - david cook
3. bila aku sudah tiada - hujan
4. daddy cool - bonny m
5. sama sama suka - radja
6. 25 minutes - mltr
7. ruang rindu - letto

7 perkara selalu sebut

1. makcik....
2. dating.....
3. lor....
4. lapo....
5. ape dia!!!...
6. tido je la...
7. jom makan....

7 perkara yang amat bernilai

1. family...
2. member2...
3. makcik2....
4. duit2....
5. kerja....
6. motor....
7. sambal....hahahaha!!

7 pertama kali dalam hidup saya

1. dapat anugerah pelajar paling kemas (kacak) masa skolah rendah...
2. patah tangan masa main basketball....
3. belajar bawa kete nagan membe kat padang permainan di terengganu....
4. muntah teruk atas kapal coz taufan nabi melanda masa ondaway gi taiwan....
5. keje di hotel seberang perai sebagai steward....2 mggu je!!!
6. naik roller coaster kat cosmo world yokohama....kat malaysia xpenah naik roller coaster....
7. kena operate kat hospital south shields,uk....coz suspect apendiks.....spenah tggl kat hospital walaupun blakang tmn aku ni ada hospital...

7 org bertuah menjawab tag ni

1. ubi....
2. ieka....
3. owon....
4. tikah....
5. pepatung....
6. mama aleesa....
7. haku @ aiqha....

:woooh::okay:

0 comment on :: majoko's tag :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new