:: kya mujhe pyaar hai ::



kalo weekend je...mesti rs mls je nk update blog ni.....alang2 xleh tido ni,baik aku update je.....dh lm xpost video clip pape ek.....lagu korang sure pernah dgr tp version lain la....

ni aku tampilkan version hindustan.....alaa,lagu takbisakah versi hindustan....skali dgr cam best je....tp kali kedua,rasanya peterpan nyanyi lagi sedap.....coz suara ariel cam suara aku....tu la yg sedap tu....hehhe

dlm youtube...mcm2 org komen kata negara tiru la...tp bagi aku xpnting,kalo lagu tu sedap didgr..apa salah nya buat version lain....skali skala tu,org akan tau artis tu.....pandai plak aku celoteh ttg dunia hiburan ni....sejak bl jd terlampau bijak ni...hhahhahhahaha!!!!

0 comment on :: kya mujhe pyaar hai :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new