:: tag raya ::

i've been tagged by pepatung....

Apa erti Hari Raya pada korang??

#Raya ni la time aku nk kutip duit raya.....bila lagi kita nk kutip...sambil tu bleh makan mcm2 kuih....pastu de baju baru...mcm2 la...
#Tapi yg paling penting semestinya...masa tuk bermaafan dan ziarah menziarahi....

Apa yang wajib korang buat bila Hari Raya Menjelma
#Gi dating.....tgk wayang....main mercun....meriam buluh...
#xkan la camni plak..semestinya gi beraya umah sedara mara,sahabat handai...

Pernah tak korang rasai Malam Lailatul Qadar??
#Setakat ni..blum lg!! ape la nasib aku...

Bape Banyak Duit Raya pernah korang dapat??
#Ntah la....aku xingat ....tp yg pastinya ssemua duit aku pasti di simpan kat bank....untuk masa depan...!!!

Kuih ape paling korang Suke Makan Masa Hari Raya??
# mini popiah (wajib ade)
#ketupat & lemang
#semua kuih yg disalut ngan coklat....

Letak gambar kenangan korang Masa Raya yang tak dapat dilupakan



ni gambo ry tahun lps.....from left...diro,suhairi & aku.....maklum la, ry kat perantauan...nk senyum pun ssh skit..hehhe

Sebarkan tagged ni kepada 2 org yg korang suke...??
#cik alin
#ieka

0 comment on :: tag raya :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new