:: selamat hari raya aidilfitri ::

Myspace






rasa nya xterlambat aku nk wish 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' buat semua muslimin & muslimat yg meraikan nya.....xkira tua & mude....miskin & kaya.....bukan xnk wish awal2, tapi bz plak bulan ramadhan ni....paham2 je la.....

sempena bulan syawal ni, aku nk mohon ampun buat family, sanak saudara, member2 & semua yg mengenali diri ku yg kacak ni....(perasan jap). dh 2 tahun aku xraya kat rumah.....rs best gak la....dpt gi umah sedara, umah membe2....

ok la,gue akhiri ngan mohon ampun & maaf...dari ujumg rambut sampai ujung jari kaki ni....kalo terkasar bahasa, terguris hati, terumpat atau papep la....arap maafkan la....kalo sape2 nk bg duit raya,aku xkisah la.....bak kata pepatah "tangan memberi lebih baik dari menerima" meh la sedekah....

0 comment on :: selamat hari raya aidilfitri :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new