:: the carnivall ::

huh.....
lm nya xupdate blog ni......smpi dh di huru hara oleh playgirl2......maklum la bz skit la.....pastu de problem ngan intenet plak.....nk online pun ssh......tp xsangka ek, rindu gak playgirl2 ni kat gue....hahhaa..

sempena school holiday ni...aku bw family aku gi jln2 la....pastu adik2 aku ajak gi the canivall kat sg petani.....so, aku la kn bayo tiket msk tu...tp xkisah la.....janji de gak aktiviti ngan family.....

skrg ni....xtau nk wat pe...dh puas gi dating ni...nk dating ngan sape la plak.....hahhaa...











4 comment on :: the carnivall :: :

atieieka said... on 09 June, 2007

nak pg carnival juga!!
ieka yg ok Sungai Petani ni pon tak pg lagii...
Napa pg tak ajakkk..Sombung siot~

Owon jom datang sini,ieka belanja masuk Carnivall...

p/s:: mie, dtg SP nnti bwa adik2 ada pameran ular kat CS...ieka dah masuk... Ada ular sawa besarrr!! Bestt ooo...

mie said... on 10 June, 2007

ooo...
ye ke......!!!
nnti la gi pameran ular tu...
nnti leh ieka blanja ek...
ahhaaa...

atieieka said... on 10 June, 2007

nnti ieka belanja~
mie jerk laa!!
Adik2 Mie free...coz 12 tahun kebawah free...

mie said... on 15 June, 2007

gue pun...
bwh 12 thn gak....
so,free la...
haaaa...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new