:: hepi besday ::



hmmm.....
semalam besday adik aku....bape umur adik aku ek..???kalo xsilap darjah 3....ni besday adik bongsu aku....sj je nk femes kan dia dlm blog ni....hepi besday Nur Hayati.....

xde la wat party pun...cm celebrate ngan family je .....coz bln march ari tu...dh wat party tuk besday akak dia.....xpe la, tahun dpn la plak....lgpun, nk start skolah dh...bz plak....

aaargghhh...!!!nk update pe lg..??gue ketandusan idea ni...baik gi yn movie je la....bye bye....!!!

3 comment on :: hepi besday :: :

|| iekabean || said... on 10 June, 2007

Helow2...
selamat hari jadi Hayati...
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah Selamatkan Nur Hayati..
Allah selamatkan kamu...


p/s:: bertapa tekunnya saya nyanyikan lagu utk adik kamu!!
** tak main paste n copy okk!!**

Anonymous said... on 12 June, 2007

Nur hayati (kata nak glemerkan, gambar satu pon xde) saya doakan, may the age and life is blessed. May you grow up be the best muslimah. ameen.

mie said... on 15 June, 2007

lor...
glamourkan nm ckup la...
nnti gue ltk gambo gue..
hohoho..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new