:: sony cybershot ::

Update oh update….
Ni la keje yg perlu aku buat bl buka blog sendiri….ntah sape la sudi nk bc ni….tp pape pun, da gak story nk cite kat cni….Cuma nk bgtau yg camera yg aku bli tuk family dh smpi….ntah la, tiba2 gatal plak tangan ni gi beli brg kat ebay….

Tp xkisah la…coz camera family aku br je rosak….kalo nk tggl kamera aku, ssh plak….sbb camera aku ni…dlm Japanese language…kang xphm plak family aku nk setting…..

cerita ttg camera aku ni….ni la camera yg aku bli gn duit sendiri….ms kat sodegaura, japan.....kalo xsilap harga nye dlm 32000 yen kot…...aku pun xingat dh….tp yg pasti, kemana sj…...mesti de SONY CYBERSHOT DSC-T5 kat sisi gue ni….

So, kat ebay ni, aku bli camera SONY CYBERSHOT DSC-P71 tuk family aku….lgpun, xmahal mn pun….bleh la tuk bg kat family ni…..harga pun bleh la thn…dlm 30 pounds je…..itu je la….meh la bergambo!!! Hahaaaa….






p/s: alfatihah buat ayah cik alin...yg kembali ke rahmatullah.moga cik alin byk2 bersabo ek!!

4 comment on :: sony cybershot :: :

|| iekabean || said... on 17 May, 2007

salam...
mie, ieka nak satu!!
nak yg kecilnya~
yg atas 2~**WiNK**

mie said... on 17 May, 2007

sori...
bukan tuk dijual....
hanya tuk dipamerkan....

Anonymous said... on 18 May, 2007

lawa la camera tu..nk satu lh??ehehhe p/s: u stdy kt ne yek??

mie said... on 18 May, 2007

lor..
nk satu je ke..??
ingat kan nk dua2 skali...
hehe...
gue study kat cni la...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new