:: bihun tomyam ::

assalamualaikum.....
hehe!! best nye arini...gue dpt mkn tomyam....setelah agak lm berpantang...tp bukan sbb mengandung la...berpantang coz br lps operation la....maklum la, last month aku kn apendiks....so, semua masakan pedas,seafood & sebagai nya.....xleh mkn...!!!

yg aku xpuas ati nya bl xdpt mkn masakan pedas.....tp hari ni, aku rs best sgt...dpt mkn makanan pedas...apalagi kalo bukan bihun tomyam (gue msk sndiri tau)....bekas operation pun dh ok dh...cm kn jg2 la....tp yg pasti, aku rindu sambal belacan mak aku...!!!


3 comment on :: bihun tomyam :: :

Anonymous said... on 19 May, 2007

yummy...!!!betul ke mie yg buat sendiri??jg2 perut tu..kang kena operate lagi.parut sana sni.hahaha..gue pun lama x makan tomyam yg sedap n cukup rasa la...kat sni tomyamnye x sedap..ingat July nnti dtg KL nak bantai tomyam puas2..hehehe...

|| iekabean || said... on 19 May, 2007

ieka baru makan tomyam kelmarin! sedap dgt...maid ieka dah pandai masak tomyam!! bgus2. nnti cik pepatung dtg ar sini makan tomyam biar sampai kembung perut!

Btw, mie dah besar pandai la dia jg perut!

mie said... on 20 May, 2007

lor....
kalo nk mkn....
jom la, meh gue masak kan..
tp kena bayo la...
hahaha...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new