:: happy teacher's day ::

tanggal 16 may, merupakan hari guru...aku masih ingat lg, sambutan hari guru....especially, masa kau form 5...itu la kali terakhir aku sambut hari guru & berakhir la taraf aku sbg student high school.....

sempena menyambut hari guru ni...aku nk wish "SELAMAT HARI GURU" buat guru2 seluruh malaysia & semestinya buat guru2 yg penah mengajo aku...jasa beliau akan aku kenang.....antara tempat pengajian aku;
  1. tadika perpaduan sungai senam, ipoh
  2. sekolah rendah kebangsaan datuk kelana, tapah
  3. sekolah kebangsaan yan kechil, yan
  4. sekolah menengah kebangsaan agama yan, yan
  5. malaysian maritime academy, melaka & terengganu
  6. south tynside college, uk

xlupa juga buat bakal2 cikgu.....terutama nya membe2 aku yg skrg menuntut kat marjon, upsi, ukm & universiti yg seangkatan dgn nya.....tuk memfemes kan membe2 aku..aku senarai kan je nm diorang....yg mn aku xsebut tu..arap maaf la, aku xtau perkembangan korang...

  1. marjon ~ wani, cik alin, cik ina & cik aini
  2. upsi ~ copper, mat terd, wani mas, mariam & ilyani
  3. ukm ~ dok yeh

5 comment on :: happy teacher's day :: :

Anonymous said... on 16 May, 2007

gue pun bakal cikgu gak....ssyyyyyhhhh......

mie said... on 16 May, 2007

iyo ko.....
xtau la plak...
nape xckp awal2.....
hepi bakal guru wat pepatung..???
hehheee..

wana said... on 16 May, 2007

aiseh.. ling2 pon bakal guru?? huehue.. =p

nways, hepi tcers' day utk sume cikgu2 kat m'sia.. kat brunei tcers' day 23/9.. hee~

btw, ramai gak kwn2 mie bakal guru ehh..

mie said... on 16 May, 2007

tu la..
pepatung xbgtau pun....
ooo...brunei lmbat lg ek....
gue mls nk jd guru..
nnti....
ter ngorat murid plak...
hehhee..

|| iekabean || said... on 16 May, 2007

ahhahahaha...
selamat hari guru utk mama ieka sama~
enterframe kat blog mie!!

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new