Wordless Wednesday #12 Madame Tussauds Bangkok


22 comment on Wordless Wednesday #12 Madame Tussauds Bangkok :

RazFiRa said... on 02 May, 2012

di mana ni? bangkok kah?

mie said... on 02 May, 2012

yup!!
bangkok edition..
ehehehhee

tehr said... on 02 May, 2012

apa yang ada kat madame tussauds ni, bro
aku memang tak reti hal ni?

mie said... on 02 May, 2012

sama saja yang ada di London...
hanya patung menyerupai orang terkenal..
hehehehe

pipoq said... on 02 May, 2012

kalo tak terkenal agak agak boleh request tak mintak buatkan satu..hehehe

mie said... on 02 May, 2012

boleh saja..
tapi xtau la dilayan atau tidak...
hehehee

Mak Lagenda said... on 02 May, 2012

Siapakah org terkenal mana yg dijadikan patung dlm mademe tussauds nih mie?? Mana gambar2 dlm tu plak..

Tak aci arr boh signboard gini jep!!

Iza Teratak Usang said... on 02 May, 2012

Assalam..
A'a..betul kata mak.
Nak juga tengok siapakah gerangan orang yang terkenal tu...

iN said... on 02 May, 2012

sambil2 kawen lari kt thailand ke pakcik?
Jimat sket eh..hahaha

mie said... on 02 May, 2012

mak lagenda!!
tunggu episod nya..
hehehhee

mie said... on 02 May, 2012

iza!!
banyak juga kalau nak diletakkan..
eheheee

mie said... on 02 May, 2012

ubie!!
apa klas kawen lari..
kawen terbang lagi best..
ahahhaaa

donnyien said... on 02 May, 2012

apa benda tu bro.. ?

mie said... on 02 May, 2012

kena pergi bangkok kalao nak tau..
eheheheee

Edy Zaidi said... on 02 May, 2012

jumpa patung aku x?hehe

mie said... on 02 May, 2012

ada,
nanti tunjukkan sklai..
eheheheee

cik najiha said... on 02 May, 2012

ap yg ada di madame tussauds nie ? tringin pulak nk pegi. nama pun mcm unik je hihi

mie said... on 02 May, 2012

nama je unik..
tapi dlam tu biasa2 je..
nak lebih menarik gi madame tussauds london..
eheheeee

kulanz said... on 02 May, 2012

ada juga patung replika artis terkenal di bangkok rupanya

mie said... on 02 May, 2012

bukan artis saja..
pemimpin pun ada...
ehheheee

Yas y said... on 03 May, 2012

Tak penah sampai lagi kesana nih...

mie said... on 03 May, 2012

insyallah..
kalau ada peluang..
sampai la..
eheheheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new