:: giveaway sempoi oya ::

hola.....
disebabkan sikap malas yang semakin berleluasa ni.... so, apa kata aku join je contest2 yang dianjurkan..... tp yang mudah je la!!!!ok la, contest kali ni adalah giveway dari OYA..... giveaway nya pun boleh tahan juga..... yang penting, sempoi!!!!untuk keterangan lanjut bleh la visit blog OYA
syarat2:



1. mcm biasa kalau nak join wajib jd follower AKU coz hanya follower je yang layak okies...
2. sunat follower BLOG CONTEST aku
3. hehehe korang addlah blog aku yang cun ni kat blog korang
4. letak banner kat mane ko nak letak
5. buat sikit entry sal giveway ni...(simpe dah lera)
6. then korang list post entry yang korang buat kat http://oya-contest.blogspot.com/2009/11/perserta-giveway-aku.html (klik okies)
7. siap...

inilah antara giveaway bertuah yang menanti..... banyak juga tu!!!!lagipun, benda free.... sapa yang xnak!!!jom la ramai2 join.... simple je ni...hehehehe

6 comment on :: giveaway sempoi oya :: :

oYa said... on 29 January, 2010

aloooooooooooooooooooooooya..hehehehe
dah diterjah berah..

mekaceh join giveway ni & good luck yihaaaaaaaaa

Eldy Voon said... on 29 January, 2010

join my contest too leh ~ LOL ~

mie said... on 29 January, 2010

oya!!!
puan empunya giveaway dah terjah....
bertuah or tak....
gue xkisah...
biasa la, tuk memeriahkan majlis...

mie said... on 29 January, 2010

eldy!!!
tgk la kalo de kelapangan...
heheheee

iN said... on 29 January, 2010

guwe nk adiah free dr pak cik bleh x:P

mie said... on 29 January, 2010

oh tidak!!!
demi makcik ubie...
gue xsanggup bagi free...
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new