:: mum's birthday ::

salam....
tanggal 5 May, merupakan hari kelahiran mak aku....dah besor ye mak aku ni....hehehee!!!pejam celik, pejam celik....mak aku dah berumur 49 tahun....sekejap saja masa berlalu.....xkisah la, janji mak aku terus sihat sejahtera dan dimurah kan rezeki.....bersama keluarga tersayang.....

alangkah beruntung nya....bagi wanita-wanita ang lahir dalam bulan May....selain sambut hari kelahiran...turut juga sambut hari ibu....hari ibu untuk aku adalah 5 May bersamaan dengan birthday emak aku....hehehee!!!apa salah nya sambut awal.....buakn untuk orang lain...untuk mak aku juga.....hahhahaa!!!

so, seperti hari-hari biasa....xde la nak buat party besar-besaran...just celebrate dalam family je....beli cake dan makan-makan seisi keluarga....walaupun 3 adik beradik aku xde kat rumah....kali ni, kita try "ice cream cake"......ok la, jom makan cake....happ besday mak.....adios!!!

41 comment on :: mum's birthday :: :

Ikaa said... on 05 May, 2009

wahhh
hepi besday makk!
ngahahaa
nak kek eskem!
sedap tuhh
ngee~
hepi besday ye mak
:P

Ikaa said... on 05 May, 2009

ehekss
teharu jdik 1st komeng
:P

mie said... on 05 May, 2009

meh la makan sama cookies...
dh lama mengidam nak mkn kek ice cream ni...
gue pun terharu la...
hahhaaaa

iN said... on 05 May, 2009

bt mak..
semoga Allah sentiasa merahmatimu..
berikan kesihatan..dan semoga panjang umur...
amin....

hihik...

mie said... on 05 May, 2009

wahh!!!
bagus nya menantu ni...
heheheeee

Izyan Helmi said... on 05 May, 2009

wahhh..emak anda masih muda lg...

Unknown said... on 05 May, 2009

heppy besday tu ur mom
moga sihat dn comel sentiasa =p

Atikah HM said... on 05 May, 2009

happy birthday to ur mum, mie~ :)

mie said... on 05 May, 2009

orked.....
ye ke!!!
anak na pun muda lagi...
sentiasa muda...
hahhaaaa

mie said... on 05 May, 2009

lynn--->thankz....amin!!!!gue pun doakan tuk ibu lynn gak...

tikah--->thankz....hepi besday mu....hehehee

lyndadyana said... on 05 May, 2009

yum22...
shedap...

mie said... on 05 May, 2009

mmg sedap...
jemput la makan...
hehehee

moonie said... on 05 May, 2009

waa ..mak dah lahir lagik

ehh..pelak neh! hepi besday mak. mak gue pon 49 gak! huhu p dier lagik awal bulan januari

tringat lak kat mak aku..huuu

doa kit, moga panjang umur, murah rezki(rezki anak2 la yer), dirahmati ALLAH sokmo..amin

mie said... on 05 May, 2009

btul tu....
kita serupa ye moonie...
hahhaaaaa

farish izaryl @izreez said... on 06 May, 2009

wahhh sedapnye kek itewwwww hehehe

Lala said... on 06 May, 2009

wah...besday mak die la..
mak..hepy besday ye!!!!
semoga pjg umo murah rezeki..
jg ank mak yg nakal itu..wahahaha...
cake ice cream!!!!
nk sket!!!

mie said... on 06 May, 2009

rizz--->mmg sedap pun...beli la kat kedai berhampiran...hehheee

lala--->nakal ke gue???dh beso panjang dah...hahhaaa

Lala said... on 06 May, 2009

heheheh...
even dh beso pjg pon mesti ade nakal2 kan..hehehe...
xpe2...bg hadiah ape kat mak???

mie said... on 06 May, 2009

hadiah???
bagi menantu je la...
sapa2 sudi...
hahahaaaaaa

Lala said... on 06 May, 2009

wahahaha...
menantu...
beso hadiah tuh..sgt2 bermakna..
heheheh...
sape2 sudi..
sila isi borang ye..
amek kat kaunter pertanyaan..
jgn lupe bwk gmbr ukuran passport..heheh...

mie said... on 06 May, 2009

memang besor pun....
cepat promote....
bleh jadi security gue la..
hahahaaaaa

hidayah said... on 06 May, 2009

mak, slamat hari jd mak. smoge dipjgkn umo. dimurahkn rezeki. sayang mak sket..muah2x..

ha..ni ucapan biasa kalo time ari jadi mak yaya..

hehe..

eh, umo mak kita sama la..tp mak ya januari..

arrhhggg!! ya da lama mgidam cake aiskrim,lg2 dr baskin robin...hoho..besday aku lmbt lagi..

Rin Ismail said... on 06 May, 2009

waaa....moyang gue b'day!!! happy b'day..semoga sihat senantiasa.jgn lupa bg hadiah gue tu tau...~ngeh~

moonie said... on 06 May, 2009

yaya, mak sy pon bulan january..is der jodoh neh

hahaaaa...

nota lutut kanan: cik mie kita mana der penah serupa..jauh skali..

nota lutut kiri: gue x penah rasa kek eskrim. mane nk carik tuh. rasa cam eskrim ke kek..

hidayah said... on 06 May, 2009

-->moonie..

change link jom..
asek borak kat blog mie je..
untung ar dia..
hari ni yaya nk dia rugi..
wahahaha(gelak jahat)

best kek aiskrem..da lama ya x mkn..ngidam da ni..nasib baik x pregnant.wahahaha!! bila letak kat lidah ia cair..pergg...best gila la! credit la..

mie said... on 06 May, 2009

yaya--->ucapan untuk anakna...xde ke???dh mengidam ek....hahhaaaa

pepatung--->thankz...gue xlupa kat nenda kesaangan...hhahaa

mie said... on 06 May, 2009

moonie--->gue pun de jodoh gak...kek ice cream tu cam mkn spagetti la...hahhaaaa

yaya--->xpe la...bukan org lain...yaya kan peminat gue....hahaha

hidayah said... on 06 May, 2009

anakna sapa?

dah kurang da sikit ngidam cz da dpt nugget ayam beli kat kafe td..

mie said... on 06 May, 2009

lor...
xknl ke...
pakwe lama yaya la....
hahhahaaa

hidayah said... on 06 May, 2009

pakwe lama..

kekasih gelap yaya ke ?
wahahaha..
cam mie kenai je..

mie said... on 06 May, 2009

apa plak xkenal...
jiran sebelah umah je...
slalu mengumpat yaya...
hahhaaaaaa

hidayah said... on 06 May, 2009

ow si meor tu ek
kem salam k kat dia
rindu plak..
dia da de gf baru ke ek
da lost contact la..

mie said... on 06 May, 2009

ok!!!
nanti gue sampaikan salam...
dah bertunang pun...
nnti gue srh contact yaya ye..
hahaaaaa

moonie said... on 06 May, 2009

hi yaya..

gue ase x perlu la berharap cik mie blanja kek plak kan. oleh sbb rasa cam spageti, kang gue masak megi..mesti dapat rasa tempias ckit2..

jodoh, bile mo kawen

mie said... on 06 May, 2009

betul tu...
bak lagu shela on seven..
berhenti berharap....
hahahaa...

moonie said... on 06 May, 2009

haha

yela dah kene sangat

p/s: sejuk ati tgk gambo mak

mie said... on 06 May, 2009

betul tu...
gue pun sejuk hati...
letak gambo gue...
ada plak yg tergoda...
hahhaaaaaa

Mrs. ORENSEED said... on 06 May, 2009

epy belated bday auntie!!!
happy selalu :)

mie said... on 06 May, 2009

thankz...
happy slalu...
bersama anak yg kacak...
hahaaaaa

hidayah said... on 07 May, 2009

frust ar..meor dah ada tunang..dulu janji tunggu yaya.. smp skrg yaya engat janji meor tu..wahahaha...

ok. ngarut je! lalalalala~

mie said... on 07 May, 2009

wah...
tiba-tiba ada plak drama fantasia...
hhahhaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new