:: visitor 20002 and top comment ::


haloha.....
sure ada yg xsedar aku da buat contest ni.....lgpun,contest kali xde seheboh2 biasa.....dan xde la gempak sangat.....cuma ttg blog je.....especially nk beri penghargaan la pada yg slalu menghargai blog ni walaupun article2 xde la menarik sangat......

so,visitor 20002 adalah.....mama aleesa!!!wah,ni kali ke-2 dapat hadiah dari aku ni....ntah2 habis semua dibolot nya.....mama aleesa siap "print screen" counter....dan ini membuktikan mmg sah la dia visitor ke-20002.....

hadiah ke-2 ni......penghargaan buat top komentar blog ni......walaupun,xde la banyak sgt komen nya...tp dia adalah teratas!!!congaratz buat moonie......hadiah merupakan lukisan egypt yg dilukis atas kulit kayu pokok papyrus.....and keychain singapore!!!!!
:fire_guy3::fire_guy3::fire_guy3:

15 comment on :: visitor 20002 and top comment :: :

moonie said... on 23 March, 2009

yeye dapat adiah

lalala..maseh2.. gue xderk lak adiah tok cik mie..nnt gue keje lu

mie said... on 23 March, 2009

no problem....
gue bukan nk minta balasan pun....
lgpun banyak sgt brg ni....
xtau nk watpe...
rajin2 la komen blog gue ni...

Anonymous said... on 23 March, 2009

yeah yeah aku menang... yeah yeahhhh

farish izaryl @izreez said... on 23 March, 2009

huhu rmainye top comenter hiks clust

mie said... on 23 March, 2009

mama aleesa--->br tau ke??tp hadiah biasa je tu...

rizz--->xde ramai pun....bape org je

moonie said... on 23 March, 2009

tahniah mama...madam

zamdotcom said... on 23 March, 2009

oho..
tahniah tahniah ^^


p/s: nak hadiah gak ^^ keh keh

mie said... on 23 March, 2009

moonie--->tuk diri sendir xde wish ke??hahhaa

zam--->tggu je la,byk lagi stock ni...hehehe

moonie said... on 23 March, 2009

huh,x banyak ker gue komen, stakat ni 30,kang 100 kang cik mie bagi adiah iyer,,sempene mencecah seratos..

haha,tahniah tuk diri gue..

mie said... on 23 March, 2009

uiihhh!!!
yg adiah tu bl tiba masa nya la....
next adiah lain plak contest nya..
hahaaaaa

hidayah said... on 23 March, 2009

ala2 mie..
comei ye adiah tu..
hoho..

(suke bg adiah kat org eh ?)

mie said... on 23 March, 2009

sebenarnya xsuka...
hehehehe....
tp dah terlebih plak souvenir ni...
ingat nk buang je...
hahaaaaa

athirahassin said... on 23 March, 2009

hahahha... rajin nye bt contest... HEHEHEHEH

Anonymous said... on 23 March, 2009

huhu.. aku masih takde rezeki utk menang hadiah dr blog ni. tkpe, aku akan usaha juga utk dptkannya. hehehe..

btw, congratz utk yg dah dpt hadiah dr owner blog ni. jeles seh :)

mie said... on 23 March, 2009

tra--->bukan nya rajin!!!rimas tgk byk sgt brg kat bilik ni...hehhe

azizwan--->biasa la,nnti ada la rezekinya...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new