:: heri's wedding ::


ya salam.....
aku baru je balik dari majlis perkahwinan member aku....pergghhh!!!dah selamat kahwin member aku ni ngan pilihan hatinya....oopppss!!!lupa plak nak bgtau.....raja sehari adalah heri & tasya.....heri merupakan membe aku sejak aku kecil lagi....dia adalah member paling lama aku kenal.....skrg dia bekerja sbg juruteknik di TUDM....congratz my fren....

kitaorang kenal pun sebab jiran semasa tggl di ipoh....then, sama block semasa kat dalam kem tentera.....satu lg,umur nya sama dengan aku la....kitaorang still contact walaupun ayah kitaorang dah pencen....so,hari ni adalah hari bertuah nya.....cantik sungguh bakal isterinya.....hhmmmm!!!aku pun mau kawin!!!!ahhahaaaa

so,majlis hari ni serba ungu....sangat menarik,ramai plak yg datang....especially member2 askar ayah aku.....ohhh!!!sempat juga aku bergambo dgn pengantin....aiikk!!!pesal muka aku nmpak bulat???nmpaknya....kn guna diet pepatung la nanti....hahahhaaaaa!!!!



:grunge_029::grunge_029::grunge_029:

8 comment on :: heri's wedding :: :

Anonymous said... on 08 March, 2009

hahaha.... kempunan pulak nak tengok si antik ni kawen... bile entah, cepat-cepat, kena sambar kat orang baru depa kelua bijik mata....

mie said... on 08 March, 2009

gue elum antik lagi....
umur pun xcukup lagi...
kalo nk kawen,boleh...
tggu nk gi pinang nurul la...
hahaahaa

.:CiK ArA:. said... on 08 March, 2009

wah purple nya...

mie said... on 08 March, 2009

tu la...
serba purple..
family diorang pun purple gak...
lps ni,cik ara warna apa la plak...
hehheee

Anonymous said... on 08 March, 2009

pinang jangan tak pinang... huhuhu...
antik la baguih....

mie said... on 08 March, 2009

wah!!
dh dpt green light la...
yahoooo!!

moonie said... on 08 March, 2009

waduh2 purple..haha den kawin nak kaler ijau lalala..cik mie, nurani,cik ara nak pakai warna per?? lawa tol isteri kawan cik mie itew..aku nak doa kit nih..moga panjang umur,murah rezki,dapat chy mata reramai n bahagia dalam imannn ...aminn berkat selamat..
huhu ~

mie said... on 08 March, 2009

amin....
gue xkisah colour apa pun..
janji da orang nak sponsor...
hhahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new