:: ekspress langkawi ::

haloha....
aku br je sampai kedah pg ni.....so,nk kn update la blog.....aku mulakan ngan cite ekpress langkawi la....sebenor nya,aku gi kl ngan train....biasa la,kalo gi mn2.....aku ske naik train.....bebas tp masalah nya 1 je.....lambat!!! tp xkisah la,yg pnting leh bebas.....

:lamagawa::hilo:
bayangkan,dr kedah gi kl central amek ms 12 jam......jenuh gak nk dok dlm tu lm2.....tp aku xkisah...bleh melilau kat dlm train tu....slalunya aku amek superior night class.....bleh la baring2 kat situ.....ok la,ni aku nk share skit pic ms aku dlm train tu.....boring2!!tangkap gambo sndiri la....hehhehe....

:sleep::hi:

lihat la!!!1gerabak penuh ngan katil double decker....cam tggl kat hostel je...
oh donut!!!dunkin donuts ni la me yg aku jamah dlm train tu....

0 comment on :: ekspress langkawi :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new