:: aleesa's tag ::



hmmmm.....
dh lm kn tag ngan mama aleesa ni......tp xbuat2 plak....ok la,sbg adik ipor yg kacak.....ni nk buat la tag ni......ni cam filem back to future la.......kalo ikutkan,aku nk blk zaman tadika dl......hehehe...ada la pengalaman menarik......

:blush::woooh:

ms tadika dl....aku tadika kat tadika perpaduan sg senam,ipoh......byk gak pengalaman ms tu.....maklum la,aku la hero zaman tadika dl.....di gilai ramai gadis....ceewwahh!!!bukan apa,setiap pertandingan,mesti aku terpilih.....dikir barat....sukaneka...olahraga....pastu semestinya menang......hahahha...boleh ke kembali ke zmn silam???

:astig::ahaha:
ni la yg menjadi mangsa tag aku.....
ieka
bash
owon
majoko
ling ling

Instructions:
Title: The Age That I Wish To Go Back To
Requirement:
Write about the one age that you wish to go back to and why?
Tag Mode:
5 bloggers
1st - You leave their blog and post link and add to the list below.
2nd - Let the blogger you want to tag know they had been tagged by commenting in their blog.
:please::wave:

0 comment on :: aleesa's tag :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new