:: mum's birthday ::

tanggal 5 May merupakan hari kelahiran my mum....apa lagi,bl sambut hari kelahiran...mesti la ada kek....xkn aku nk buat kek kot...kang jd mende lain plak...so,nk mudah kan keje...aku bli je kat kedai kek ni...mcm2 ada....ingat nk bw family gi mkn kat luar je...tp adik aku xsihat & sorang lagi nk gi mengaji...so,mkn2 kat umah je la...kek ni je la mampu aku bli....lgpun family aku je yg nk mkn...


kalo ada kek...xkan xbg hadiah....aku xtau nk bg apa...xkn nk bg bunga je kot....br aku teringat,mak aku ske brg perhiasan....mak aku penah kata nk bli carpet bamboo....so,sabtu lps,aku gi padang besar..kebetulan plak,carpet bamboo kat sn...xde la mahal sgt....trus sambar je la...wat present...xyah pikir pnjg2 dh...hehehee..


Happy birthday mak.....!!!!

0 comment on :: mum's birthday :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new