:: happy teacher's day ::


haluuu.....
lupa plak aku....hari ni teacher day ek.....maklum la,dh tggl zaman persekolahan......best gak bl sambut hari guru.....terkenang activity2 yg menarik.....maklum la,time ni la yg plg best nk pekena cikgu....tp aku xbuat tau....anak murid yg baik katakan.....

aku xde plak cikgu feveret tp......aku nk wish tuk semua cikgu2 yg telah mengajar aku....sampai la aku jd kacak cam ni.....oooppss!!!terlebih plak......xlupa gak wat membe2 aku yg telah jd cikgu.....yg akan jd cikgu dan gak yg teringin jd cikgu.....selamat hari guru....

nmpk nya,xde apa aku nk bg....so,ckup la sekadar ucapan ringkas...."SELAMAT HARI GURU" buat semua guru di malaysia ni......terutama nya yg tlh ngajor aku......antaranya,guru2 di.....

# Tadika Perpaduan Sg Senam, Ipoh
# Sekolah Rendah Kebangsaan Datuk Kelana, Tapah
# Sekolah Kebangsaan Yan Kechil, Kedah
# Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Yan, Kedah
# Malaysian Maritime Academy, Melaka
# South Tyneside College, UK

0 comment on :: happy teacher's day :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new