:: dugaan ::

assalamualaikum.....
rasanya...dh lm xcoretkan sesuatu kat blog ni...sunyi sepi je....maklum la, mcam2 yg menimpa... tp anggap semua ni dugaan hidup je......itu yang penting... "think positive"

ceritanya bermula....pg sabtu, tiba2 perut aku sakit sangat...cam sesuatu sdg cucuk perut ni...mmg xleh tido la...duduk pun xkena...jln pun xkena....baring pun xkena.....siap muntah2 lg....what happen!!! aku dh mula lali....ms gi breakfast, xleh nk mkn langsung...rs pedih sgt perut ni....pe lagi, trus ajak mat yoe teman gi south tynside hospital....

bila kat hospital, doktor cuma amek darah ngan amek temperature bdn...pastu trus srh gi bahagian emergency....pelik ni!!!! pastu dia nk amek urine test plak....dr situ la br tau...suspect apendiks....alamak!!!! kn tahan kat wad la nampaknya.....mmg doktor xbg blk la...terpaksa la bermalam kat wad....

pastu, doktor dtg!!! dia tanya samada nk gn antiobiotik or operation....aku pun konfius la....selasa dpn de oral...xkn nk wat operation lak.....tp doktor ckp...isnin dh sihat dh.....so, trus setuju nk operate....lgpun semua kos free......atas nm student.....lega!!!petang tu, trus kn operate......operation pkl 3.30ptg tp aku sedar dlm pkl 4pg...lm nye aku pengsan......bermula kehidupan aku kat wad....

ni la kali pertama aku msk wad & buat operation....dok hospital, asyik tido mkn ubat...itu je keje nya...xsempat nk study......dgn oral pada hari selasa pun br skit je prepare.....so, tahu la!!! result oral kali ni... FAIL!!! xpe la....semua ni dugaan je....mmg badmood gak la bl dpt tau fail oral...tp xkisah la...janji resit oral lps ni...wat yg terbaik.....aja-aja fighting!!!

5 comment on :: dugaan :: :

Alin Yussuff said... on 03 May, 2007

ohh yeah..
think positive on everything yer..
sume tu ade hikmahnyer..
berusahalah yer..
aja aja~~~

Anonymous said... on 03 May, 2007

laa...sedihnye...xpe la yg penting mie sekrg dah sihat. kesihatan lebih penting. oral tu leh repeat kan..rajin2 makan obat. lain kali berpantang la makan tu. jgn lepas makan terus baring or gerak aktif sangat.isykk..isyk...mcm mak nenek plak aku membebel ni...

|| iekabean || said... on 03 May, 2007

oyeehhh...mie dah kembali ke alam blogger

well, cik pepatung mmg mcm mak nenek~
bebellll jerkkk** angkat kening double jerkk**

mie..apasal sakit tak bg tau?? nnti boley ieka pg melawat mie... boley pg holiday skali...hehehe sambil menyelam minum air~

mie said... on 03 May, 2007

thankz.....
skrg ni...
mkn pun berpantang...
lece btul...
xpe jgn riso...
gua akan buat yg terbai....
aja aja fighting!!!

wana said... on 05 May, 2007

yela mie.. asal sakit xbgtau ehh.. patut la menghilang.. tp kdg2 nmpk mie ada on9.. hmm.. mcm dorg ckp.. jg kesihatan n nnti oral wat yg trbaik ok.. AJA AJA!! =)

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new