:: batch ech03/03NPET ::

sebeno nya.....
aku xtau nk update pe blog ni....then, teringat plak kat membe2 yg dh blk malaysia tu....majoriti dh blk la....kadang2 tu, terkilan gak...tp nk wat camna, dh nsb xmenyebelahi....anyway, take care my fren...k la...kalo nk cite semua mmg ssh....semak plak dlm blog aku ni...tp yg pnting kita ttp batch ech03/03NPET.....



tarmimi ~> ni la tablemate aku.nmpaknya, kt blk malaysia sm2 la.papepun,ko mmg tablemate aku yg plg best la..

naim ~> ni la mamat plg save skali.xkisah la aku nk kutuk ko....sbb ko blk awal ek...lps ni, xde sape la nk msk kari ayam tanpa santan tuk aku lg....hahaha

zarif ~> mamat kelate ni pun salah sorang family aku.kalo bab masak mmg cerewet la. ko blk awal gak.tggl membe la...weekkk!!!

ayoe ~> sape xknl dia ni...nsb baik de dia ni...leh teman aku gi hospital ms kn apendics aritu...kesian kat ko ek...kn tggu lm2..tp padan muka..aku mmg ske nyusah kan ko....hahaha

suhairi ~> ni la sifu aku...tp ko dh blk awal, kn study sndiri la aku lps ni...trus la bisnes ko tu..dh kaya jgn lupa aku ek...

acap ~> mamat ni plak...rajin teman aku gi klinik...aku sakit, dia pun nk sakit gak...tp xkisah la, de gak org nk teman tp arini aku gi sorang je klinik...







my batch @ malaysia


my batch @ uk

5 comment on :: batch ech03/03NPET :: :

wana said... on 12 May, 2007

amboi korg ni~ bile kat uk sume smart2 belaka~ huehue xp

eh eh sape kah yg berwajah biru tuu?? wawawa~

mie said... on 12 May, 2007

ntah la owon....
gue dr dl pun smart gak.....

wajah biru.???
ntah la, gue pun dpt dr mebe gak....hehhee

|| iekabean || said... on 12 May, 2007

hahaahaha...ieka tak nampak muka mie!!!kecil~

|| iekabean || said... on 12 May, 2007

::Sen 1::nnti ieka jadi tablemate mie, boley??hahahah

::sen 2::~mcm na rasa masakan kari tanpa santan ekkk??sedap tak?

::sen 3::g kelate?? ensem takk!!

::Sen 4::takpa2 nnti kita pg hospital sesaam~ bwa owon ngan cik pepatung sama!!!ahhahaha nurse dari zimbabwe skali~**winK**

::sen 5:: weihhh, mie. nnti ko keja ngan MISC 2 jgn lupa aku plakkk..bawa aku naik kapal sama~

:: sen 6:: huahhh sian..tak da sapa nak teman ko pg klinik~ nnti suh makcik cleaner pg temankan ko, ok??

mie said... on 12 May, 2007

ceh...
de hati nk jd tablemate gue..
ieka xlayak la...
hahahaaa....

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new