anuar's wedding......



musim cuti skolah ni.....byk sungguh majlis perkahwinan......xlupa gak, membe2 aku.....cepat sgt nk kawin.....1disember lps, ezane yg kawin.....2 disember plak, anuar yg kawin....sorang2 kwn aku melangsungkan perkahwinan.....yg xbape best nye.....aku xdpt gi majlis diorang....

ms majlis ni la nk jupe membe2 lama.....especially membe2 zaman skolah......bkn pe, sblm dtg cni...xsempat nk jupe membe2 lama.....bz je.....cite pasal anuar plak......dh lama xjupe dia.....tgk lain mcm plak.....makin berisi.....xpe la anuar, dh berisi pun,de gak org nk.....congratz!!....lupa nk wish......

ramai gak yg datang majlis anuar tu.....siap bleh buat gathering plak kat situ.....cikgu halipah pun ade....cikgu kimia aku la......lm btul xjupe cikgu halipah ni...walaupun sekampung ngan aku......ntah la nk coret kan pe lagi.....cuma yg aku terkilan, xdpt gi majlis kawin membe je....huhu.....xlupa gak nk ucap tima kasih kat ainis azreen coz sudi kongsi gambo2 kahwin anuar......






0 comment on anuar's wedding...... :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new