:: high school musical 2 ::


hmmmm...
boring nye.......smlm kat sempat gak aku tgk cite high school musical 2.....best gak cite tu....cite tu de kat disney channel.......sesekali, tgk skit cite bdk remaja....lagipun aku ni mude lagi......best gak cite kali ni ni....lbh agresif dari cerita sebelum nya......
nasib baik semua pelakon2 lama tu kekal......baru la best....byk plak lagu2 baru...
aku mmg ske ngan soundtrack filem ni...tambah2 bila lkagu duet.....mcm berduet ngan pepatung plak....kah kah kah....tp yg xbest nye ade dwibahasa.....malas aku nk dgr dwibahasa...lbh baik dgr suara btul...baru la feel....
itu je la yg dpt aku ulaskan.....sempena bln ramadhan ni.....nk wish selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak.....dh 2 tahun aku xpuas ngan raya kat umah......arap2 tahun ni.....puasa penuh la....macam selalu......
p/s:buat pepatung nagn owon, jgn tggl puasa tau...masa ni la nk diorang nk sakit gastrik...hahahaha

0 comment on :: high school musical 2 :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new