:: congratz ::

assalamualaikum....
dh lm xupdate blog ni...dh penuh sawang pun....tp cuma nk bgtau, yg gue tlh pass oral....dgn bangganya, mlm ni leh tido lena la......lagipun, booking date oral pun secara mengejut la....

aku gi booking, hari isnin....pastu cm tggl hari rabu mggu ni ngan rabu mggu dpn je.....so, dgn hati yg berbelah bagi ni...aku amek je oral rabu ni.....alhamdulillah!! lps gak....

yg plg best....bl assessor tu ckp "you done enough to pass", aku pun ape lagi....senyum sakan la.....nk menjerit xbleh.....kang kn tempeleng plak ngan assessor tu.....

dgn hati yg gembira....aku gi stesen metro....sentiasa senyum je, org tgk plik je...aku xkisah la...janji aku hepi..!!!!congratz tuk diri ku...coz pass oral....

2 comment on :: congratz :: :

|| iekabean || said... on 23 May, 2007

congggrratzzz
**jerit2 kat telingga mie**

mie said... on 24 May, 2007

lor..
slownya.....
jerit la kuat skit....
thankkzzzzz....

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new