:: euro trip vs malaysia trip ::

ye haa!!!! hari ni rasa nak mengimbau kenangan lama selepas terbaca entry dari blog bellarossa. masalahnya auntie bella ini tengah musykil samada hendak pergi euro trip atau tidak, sempena cuti bulan Oktober nanti. lagipun, auntie bella sekarang sedang melanjutkan pelajaran di India. kalau dari India ke Europe, tak ada la jauh sangat.

kalau nak ditunggu time honeymoon baru nak pergi!!! alamatnya, jadi ke honeymoon kat Europe?? lagipun berjalan-jalan dengan member-member lain bila berjalan dengan tersayang. tambahan pula, bila masing-masing bekerja, memang melancong ke europe hanya tinggal sebagai impian kosang saja. so, jangan sia-sia peluang yang ada!!! 

 [1st stage Eiffel Tower]
 [at disneyland Paris]
 [london eye bukan eye of malaysia]
[pengawal yang sentiasa berdiri tegak]

apa lagi!! duit itu belakang kira. yang penting guna peluang yang ada. disebabkan entry ni memang khas untuk bella, kena la dapatkan Rani Mukherjee untuk aku. hahahaa!!!!

23 comment on :: euro trip vs malaysia trip :: :

Unknown said... on 13 April, 2010

kan best kalau dapat g europe...eermmm

Unknown said... on 13 April, 2010

waaaa...best giler seh dapat pg europe..

mie said... on 13 April, 2010

edy!!
jom pergi europe....
tp kena cari sponsor...
hahahaa

mie said... on 13 April, 2010

fazlyna!!!
mmg best...
kalo ada peluang, pergi je..
hohohohoo

sheilazrien said... on 13 April, 2010

betul tue mie..
kalau da start keje, mmg susah la nk pegi jalan2 sane sini (dalam msia p0wn da susah amat)..
sesungguhnye maj0d miss time blaja kat jep0n dulu, nak jalan2 senang jek..cuti summer,winter panjang..


plus
nilai YEN yg tinggi..


now?!
:(


*sedeyh ~

mie said... on 14 April, 2010

majoko!!
itu la, kenangan lama....
kalo ada peluang mmg nak enjoy mcm dl..
hehehee

Pojiepooh Abdullah said... on 14 April, 2010

wow bestnyerrr!!!!
Pojie dulu pnh dapat offer dari kawan join comany dia punyer Europe Trip yang FREE since kawan dia tak dapat pergi, tapi malangnya masa tuh annual leave Pojie dah tinggal beberapa hari + bz dgn project, so xdpt join..
if not sure syok macam kamu :)

mie said... on 14 April, 2010

azrul!!
thankz....
nnti gue update kan dalam friend list gue...

mie said... on 14 April, 2010

pojie!!!
ruginya, bukan sng nak dpt offer free...
kalo dpt peluang lagi..
jangan lepaskan...

Edriena Hazelina said... on 14 April, 2010

kalau jadik isteri orang kapal..
leh dapat honeymoon free..
haha!!!
tu inchik bf kate ye.. bukan saye kate..

mie said... on 14 April, 2010

ye ke!!!
wife honeymoon sorang2 la..
husband kene keje...
hehehehee

x-po said... on 14 April, 2010

best kan jd cm ko, asik leh gi oversea je..aku kalau gi oversea pun, sebelah siam je..hahaha

Aku X-PO said... on 14 April, 2010

best la jd cm ko bro, leh gi oversea slalu..aku kalau gi oversea pun, sblh siam je..hahhaa

yanmie said... on 14 April, 2010

wah bestnya kalau dapat pi tmpt2 camnie..adeh berangan aje lah :)

mie said... on 14 April, 2010

x-p0!!!
ok la tu...
gue siam pun ssh nak sampai..
hehehe

mie said... on 14 April, 2010

yanmie!!!
mesti dapat pergi je...
berangan pun dh best..

ilyani said... on 14 April, 2010

wow bestnya.. :) insyallah will sampai sooner than later..

mie said... on 14 April, 2010

insyallah!!!
welcome to europe...
hehheehee

IntanBerlian said... on 16 April, 2010

mie! haha terharu aku tgk entri ni..maceh.tapi still aku kene pujuk rani mukherjee blik msia jumpe kau..


hmm tetibekan ayah aku ckap cmni.

along balik lah msia.. huhu. aku batalkan hasrat aku.memang lah aku nak sgt ke sana.. tapi apekan daya.. aku nak kumpul duit dulu t aku ke sana la..

aku wonder.cmne kau boleh pi tempat2 oversea ni eh? jeles aku.

mie said... on 16 April, 2010

kalo camtu, ikut je kata ayahanda....
nampak gayanya, punah la harapan gue nk bertemu rani mukherjee...
hehehhee

gue pun xpercaya...
mcm mana gue bleh sampai ke sana..
hohohohoooo

Amir said... on 16 April, 2010

impian aku sejak kecil nak pegi Europe especially UK..

mie said... on 16 April, 2010

ooo!!!
moga tercapai impian tu...
hehehe

zahidah dihaz said... on 01 May, 2010

bestnya la kalau dapat pergi europe, tah bila la ada peluang =(

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new