:: saturday, 3 in 1 ::

tanggal 28 March merupakan ulang tahun kelahiran adik perempuan aku. seperti biasa tiada parti besar-besaran. cuma ada kek dan family saja. memang dah jadi adat. kek mesti ada walaupun tuan yang menyambut hari jadi tak ada di rumah. birthday disambut awal 1 hari kerana adik aku terpaksa balik ke asrama. di kesempatan ini aku ucapkan "selamat hari jadi" yang ke-14 buat adikku hidayah. study molek-molek!!!

sempat juga aku melayan "evolusi KL drift 2". menarik juga jalan ceritanya!!! ada aksi komedi, jiwang, lasak dan sebagainya. memang sesuailah ditonton. cinema pun penuh hari ni. slalunya, kalau filem-filem melayu ni kurang dapat sambutan tapi hari ni ramai la pula. so, sesiapa yang belum tengok, cepat-cepat la pergi tengok. tak sia-sia pun.
semasa ondaway nak pergi tengok wayang, ada accident pula. betul-betul depan mata aku. traffik light berwarna merah, so aku berhenti la. mat rempit (class F) belakang aku straight saja jalan padahal kereta dari seberang tengah melintas. nasib baik dapat lalu celah-celah kereta tapi malang pula bila dia sendiri yang melanggar van.

kemek pintu van dan helmet mat rempit tu terpelanting. sah-sah mat rempit tu yang salah!! perlukan ditolong??  nasib baik orang kedah semuanya ada sifat prihatin. ramai juga yang tolong!! harap mat rempit tu sedar la lepas ni. lampu merah kena berhenti, lampu hijau kena jalan. siap ada ikan dalam tv lagi. so, berhati-hati lah di jalan raya.

11 comment on :: saturday, 3 in 1 :: :

Syafiq Kadiran said... on 28 March, 2010

patot dorang bia je...
baru padan muke...

mie said... on 28 March, 2010

itu la!!!
sendiri yg salah...
sendiri yg tanggung...
hehhe

Unknown said... on 28 March, 2010

mati ke mat rempit tu??eh...samseng jalanan..hehehe

Anonymous said... on 28 March, 2010

teringin mkn kek tu. ade lg?


*merempit la lagi. kan dah KO!

mie said... on 28 March, 2010

edy--->ntah la!! gue xsampai hati nak menolong pesalah jalanraya.

mie said... on 28 March, 2010

mai--->nak ke??ada lagi suku je...memang simpan tu mai la,... ehhehe

adie said... on 29 March, 2010

err...driver kete tu baru balik tgk evolusi kl drift gak kut.hehe

mie said... on 29 March, 2010

agaknya la!!
hehehe

Akin Amar said... on 30 March, 2010

Hepi besday tok adeq kamOo..;)
..mak sy lahir 29hb Mac..hee;)

mie said... on 30 March, 2010

hepi besdat to mak akin amar!!!
hehehe

zahidah dihaz said... on 01 May, 2010

kadang-kadang tension dengan pembonceng motosikal =(

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new