:: toshiba satellite vs HP pavilion ::

haloha....
hari silih berganti, masa tetap berlalu.... laptop "toshiba satellite M200-E4112" aku kini bertukar tangan..... disebabkan my sister memerlukan laptop, aku telah menjual laptop aku dengan separuh harga..... walaupun laptop itu baru setahun jagung..... dan banyak berkhidmat untuk aku...... tapi, demi kebaikan nya..... biarlah ia bertukar tangan...... so, aku terpaksa mencari laptop baru..... walaupun tengah sengkek sekarang ni.... hahhahaa!!!
akhirnya, tertarik pula nak mencuba "HP pavilion dm3-1030us"..... harganya pun tidak la terlalu mahal!!! performance pun bagus juga..... tapi menggunakan "window 7"..... terpaksa aku membelek-belek dulu "window 7" ni..... orang cakap "window 7" lebih baik dari "window vista"..... so, apa lagi!!!! sila la upgrade laptop korang ke "window 7"..... boleh la cuba sendiri.... dengar cerita "window 8" akan keluar tak lama lagi..... cepat betul perkembangan dunia IT ni....
ok la!!!entry aku selalu simple je..... malas la nak taip panjang-panjang!!!! terlupa plak, kepada semua pemenang "mietos lucky draw"..... hadiah telah di post.... biasa la, cuti-cuti ni..... malas pula nak pergi pejabat pos..... next contest akan release dalam beberapa hari lagi ye!!!! adios....

16 comment on :: toshiba satellite vs HP pavilion :: :

Aishot said... on 22 February, 2010

same dgn laptop i

mie said... on 22 February, 2010

iye ke!!!!
sehati sejiwa ni...
hahhhaaaaaa

h3r0 said... on 22 February, 2010

waa.. dahsyat...
windows 7 mmg maarriiiii

mie said... on 22 February, 2010

iye ke!!!
x habis explore lagi ni...
hehhee

Qastalani® said... on 22 February, 2010

toshiba satellite bukan ke RM 3500++ ??

mie said... on 22 February, 2010

hhmmm....
gitu la nampaknya..
tp tggl kenangan...
hehehee

Kaseh Esmiralda said... on 22 February, 2010

Cik Kaseh pun nak tukar window 7 gak... dengar kata lg best dr vista...

mie said... on 22 February, 2010

tukar jgn x tukar....
so, far ok juga la window 7 ni..
hehhee

ana zara said... on 23 February, 2010

usha la acer 4740G..

mie said... on 23 February, 2010

mahal kot harganya!!!
hehehehe

Mario said... on 23 February, 2010

apsal ko ban aku???trffc tuk ko

mie said... on 23 February, 2010

banned???
ramai gak org kt kn banned....
pelik beno!!!
xde plak aku banned sapa2...
isk isk...

Anonymous said... on 23 February, 2010

hp?! grrr... lappy favorite,tp tk pnh dpt.. x(

iekabean said... on 23 February, 2010

nak laptop jugaakkkk!!!!
tak aci ar, org lain punya laptop yg rosakkkk... pakcik yg beli dulu...
T____T....

mie said... on 23 February, 2010

maisyara--->feveret ke??? 1st time guna hp... harap2 ok la...

mie said... on 23 February, 2010

ieka--->beli je la!! kereta boleh beli, xkan laptop x mampu...hahhaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new