:: seri anggun (chapter 2) ::

salam....
terlambat pula nak update chapter 2.... ada la yang complain kat yahoo messengger!!!biasa la, sibuk skit skrang ni..... untuk bulan ni saja, penuh appointment....hahahaa!!!ok la, kisahnya bermula keesokkan harinya..... kapal bersedia untuk belayar ke Port Elba Island, USA......macam biasa, procedure semua dituruti dan kapal bersedia berlayar dibawah pimpinan new captain, Captain Oleksiy Kosharov.
(sunrise @ Elba Island )
perjalanan dari Trinidad & Tobago ke USA tiada lah lama sangat..... lebih kurang seminggu perjalanan kot(terlupa plak!!!) untuk bulan June, xda la cuti-cuti untuk diraikan..... so, xda la program yang menarik..... cuma lakukan activity biasa je seperti main ping pong atau futsal..... pada sebelah malam nya pula, menonton movie atau berkaraoke..... itu la kehidupan nya atas kapal ni.....
(seagull terbang melayang menyambut kehadiran kapal)
sepanjang perjalanan ni, banyak la gambar2 menarik yang ditangkap photographer kapal.... ini salah satu kelebihan nya ada tengah laut ni..... dapat juga tengok keindahan alam..... tetapi sebelum tu nak bagi kredit untuk captain Oleksiy & my batchmate, Pinto.... atas gambar-gambar yang menarik ni..... nak suruh aku tangkap gambar, malas la... aku hanya tahu bergambar je..... hehee!!!!
(whale fresh dari laut, buat sushi sedap ni!!)
so, apabila sampai dekat Port Elba Island,USA..... aku tak boleh turun shore leave!!!kecewanya..... ramai juga la yang xdapat turun..... hanya yang ada visa USA je bleh turun..... xpe la, janji dapat tengok darat pun jadi la.....hehehee!!!!operation semuanya berjalan lancar & keesokkan harinya kapal bersedia nak bertolak ke destinasi seterusnya, Port Punta Europa, Equatorial Guinea....

17 comment on :: seri anggun (chapter 2) :: :

Lala said... on 08 January, 2010

akhirnye..bersambung jugak...lama dh menanti...huhuhuh..
hurm...dpt tgk whale....wow...nape xde visa usa???

mie said... on 08 January, 2010

ye ke!!!!
biasa la, malas skit....
gue malas nk gu wat visa....
jarang kapal masuk USA ni...
heheheheeee

iekabean said... on 08 January, 2010

kahkahhhh!
cantek gambaer.
btw, belum baca. jap ehh...

Lala said... on 08 January, 2010

owh....hehehehehheeheh...xpe2...hadiah yg mie bg tu beli kat jepun ek???mak lala ckp ade tulis osaka...

mie said... on 08 January, 2010

ieka--->
mmg cantik...
yang pasti bukan gue yg amek...
tanamkan tabiat membaca!!!
hahhaaaa

mie said... on 08 January, 2010

lala--->
eh!!!
iye ke??
gue pun xperasan....
hahahaaaaa

Nazz said... on 09 January, 2010

La tak ade Visa USA ker.. pasal apa tak beritau.. boleh la aku mintak tolong kawan baik aku.... Barack Obama..

mie said... on 09 January, 2010

lor...
kalo tau awal2...
bleh aku minta.....
xsangka ek!!!hahahhaaaa

Lala said... on 09 January, 2010

cit...ape daaa....pakai beli je ke????
huhuhu...

mie said... on 09 January, 2010

iye la....
gue mana pandai nk shoping mengoping ni..
nnti gue bw lala la kalo nk shopping..
hahhaaaaa

Lala said... on 09 January, 2010

ha...tu yg nk dgr tu...
gune duit mie la kan????hahahhah..
b

Lala said... on 09 January, 2010

ha...tu yg nk dgr tu...
gune duit mie la kan???hahahahahha...

mie said... on 10 January, 2010

ehh!!!
gue mana de duit...
apa kata guna duit lala je...
mesti lagi best....
hahahaaaaa

Lala said... on 10 January, 2010

ala...xgentleman langsung...
mie kan baru turun kapal...
mestila byk duit...
lala belajr lagi...
ape kate mie yg blanje...

mie said... on 10 January, 2010

duit gue dh habis....
kalo bayo ngan daun kertas bleh kot...
hahhaaaaa

iN said... on 10 January, 2010

"nak suruh aku tangkap gambar, malas la... aku hanya tahu bergambar je"
aik...mane gambo pak cik :P

mie said... on 10 January, 2010

gambo gue kn order.....
nak ke???
hue bagi diskaun....
hahhaaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new