:: family day (part 4) ::

hmmmm....
kali ni,last episode citer kat genting highlands.....kalo 1st day kat indoor theme park....then,next day semestinya kat outdoor plak....nasib baik cuaca ok je masa tu.....xsempat nk habiskan semua game.....maklum la,ramai btul orang time tu....

so,puas juga la enjoy kat genting highlands ni.....lps ni,gi melancong tempat lain la plak.....lgpun dh mmg tema pelancongan kali ni da kaitan dengan taman tema.....tu yang pergi genting highlands.....lps ni,mendaki gunung plak kot...hahahaha!!!


:lamagawa::lamagawa::lamagawa:

19 comment on :: family day (part 4) :: :

Anonymous said... on 22 March, 2009

wow.. main outdoor juga. ni yg buat aku super jeles ni. huhu.. bila nk buat contest ngan hadiah percutian ke genting highland? hehehe..

mie said... on 22 March, 2009

lor....
souvenir genting mahal la...
aku cuma bli tuk sedara2 je....
bajet terlebih la....
hehehee

iN said... on 22 March, 2009

pak cik neh..
guwe rase mesti dh blur tahap semut
kan azizwan(dot)com tuh mintak kontes hadiahnye percutian kr genting
bukan souvenir..
aiyok......
pening guwe

mie said... on 22 March, 2009

alaa....xsama ke???
percutian ke genting....
kn la da sponsor....
itupun kalo ubi nk sponsor...

Anonymous said... on 22 March, 2009

erm... tak nak ajak aku pon...
sampai hati.. hehe

mie said... on 22 March, 2009

dah ajak....
puas mencari...
xjupe pun....
hahahahaaa

Anonymous said... on 23 March, 2009

ni nak honeymoon ke-2 kali nih... jelessssss... ari tu pi tak puas ronda....

mie said... on 23 March, 2009

tu la...
alang2 gi...
kn smpi puas....
honeymoon la dgn anak2 skali...

moonie said... on 23 March, 2009

loo terlepas lagik gue..paper la..btol2 cik aziz..len kali cik mie wat la contest adiahnyer tiket ke genting..gue x sampai lai genting,,untong2 dapat la gue p genting dgn tket free iteww.. bernas singgoh cik aziz.. dan disupport oleh in

mie said... on 23 March, 2009

tu la...
gue tgh cari penaja ni...
saper2 yg sudi jd penaja, dialukan..
hahahaaaa

moonie said... on 23 March, 2009

gue x mo..saper nak jadik penaja..sila2..nnt gue contact petronas..dorang suker taja menaja nih

mie said... on 23 March, 2009

ye ke!!!
pe kata moonie je contact...
pastu srh diorang taja..
hahaaa

moonie said... on 23 March, 2009

yela..gue la yg contact..cik mie dok jerk goyang kaki sambil makan abc..xper2 gue p.. nnt nk crik alamat bgnn petronas nih lu

moonie said... on 23 March, 2009

2 la pasal..kejap jerk kalu nk p..panjat guner kaki jerk..x susah pon ..yg susah masa n duit..huhu..tgu cik mie bagi duit kat gue baru bleh gue panjat

mie said... on 23 March, 2009

ok!!!
ni bleh jd security gue ni...
oppsss!!!setiausaha gue..
hahhaaa

moonie said... on 23 March, 2009

comment di atas tuk n3 gombak dekat ngan genting..leh ker cam tuh..gue bz, otak pon dah berbelit camnih

mie said... on 23 March, 2009

lor....
alang2 dh terbelit tu...
ikat je kain kat kepala tu...
hahhaaaa

moonie said... on 23 March, 2009

huh security x bleh.. assistant bleh .. dapat gaji x

mie said... on 23 March, 2009

mn de gaji....
free of charge...
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new