:: [lelong] sony cybershot dsc-T77 ::

[Sony Cybershot DSC-T77]
lelong!!! lelong!!!!
ada sesiapa berminat dengan camera Sony Cybershot DSC-T77. baru saja setahun jagung digunakan. kalau tak silap, aku beli masa PC Fair 2009. masa aku beli harga dalam RM1299!!! harga bolehh dirunding kalau nak beli. atas permintaan ramai, mungkin di jual dalam range RM850-900 la. aku tgk kat pc fair masih RM1+++. apa sebabnya aku nak jual camera ni..

[Canon EOS 1000D]
tadi, masa pergi survey barangan dekat PC Fair 2010, tertarik pula dengan camera Canon EOS 1000D. harga pun berpatutan dan sesuai la untuk beginner macam aku ni. tapi kalau aku beli, maksudnya da dua camera la dalam tangan ni. itu la sebabnya mahu menjual camera lama ni.
[credit to pinto, my batchmate]
sejak akhir-akhir ni, berminat pula tengok gambar yang ditangkap menerusi camera DSLR. teringin pula nak belajar sambil memiliki nya. ada juga pengaruh-pengaruh blogger dan batchmate aku. tengok la gambar atas ni, hasil capture batchmate aku atas kapal. banyak lagi pemandangan indah atas kapal tu. so, sesiapa yang mahu membeli camera Sony Cybershot ni, boleh la email kat carlitos_yan{@}yahoo{dot}com

kalau tak ada sesiapa yang sudi, aku simpan buat harta karun je la!!!!

22 comment on :: [lelong] sony cybershot dsc-T77 :: :

adie said... on 02 April, 2010

kalu camtu,aku tunggu PC2011 la. masa tu nanti tentu ko nak jual canon eos 1000d tu. hehe

mie said... on 02 April, 2010

xkn tiap2 tahun nak beli...
bankrup la nnti..
hehheee

adie said... on 02 April, 2010

abis tu, dah ko tulis camtu. PC fair 2009 beli sony, skang PC fair 2010 ko nak beli canon plak.tak setahun sekali ke tu? hehe..

bro,buat contest la.hadiahnya dpt sony tu.takpun dpt canon.hehe..

mie said... on 02 April, 2010

xde la...
ni mungkin last kot....

contest??
rugi tu, mahal aku beli...
hehehee

h3r0 said... on 03 April, 2010

brapa canon tue kat pc fair?'
aku pun teringin gak dslr nie..

mie said... on 03 April, 2010

dalam 17++
xda la sampai 2000...
kalo ikutkan mmh harga 2+++
itu yg xpenah beli dslr...

Anonymous said... on 03 April, 2010

nk beli sony ni. but, my dad suruh tggu sbb dia nk beli kn DSLR! muahahaha.. i love it! xD

mie said... on 03 April, 2010

wah!!!
best tu, ada org blikan..
hehehehe

brat2104 said... on 03 April, 2010

huhu.. ko letak le harga dulu utk cybershot ko tu.. baru la org leh agak bape nak kawtim..

ikut mak aku punya formula, tawar mesti 50% dari harga..so,
50%x rm1300= rm650

ikut aku gi shopping kat china, tawar harga 5% dari harga.. so,
5% x rm1300 = rm65..

hehe.. gurau.. letak lu harga ko rasa ok.. biar org tawar around harga tu

oh, mudah.my pon ok pe

mie said... on 03 April, 2010

ye ke!!!
malas nak letak harga....
biar org tetapkan....
kalau, sampai tahap yg ditentukan, gue trima....
tp kalo nk 50%...
ssh skit la, condition semua elok lagi..
lgpun full set tu...

Unknown said... on 03 April, 2010

letak la harga dulu. nanti br org brani nk kautim

brat2104 said... on 03 April, 2010

kan? letak la harga.. org xberani tawar kalau xtau range yg owner nk..

Unknown said... on 03 April, 2010

boleh kasi berapa?

mie said... on 03 April, 2010

lynn!!!
baik cikgu....
cikgu xteringin ke??
ahhahaaa

mie said... on 03 April, 2010

brat!!!
mmg pengalaman la...
maklum la, slalu mkn garam..
heheeee

mie said... on 03 April, 2010

fobia!!!
dlm 850-900 la....

brat2104 said... on 03 April, 2010

huhu.. aku rasa, ko makan garam lagi byk dari aku =p

aku x suka ikan masin n segala yg terlalu masin.. ahaks! nanti aku try tanya org k?

mie said... on 03 April, 2010

iye ke!!
ingat kan selera sama..
gue suka masakan masin2...

orait!!!

Anonymous said... on 19 April, 2010

850-900 mahal woo...600 ok ar..hehe!

mie said... on 19 April, 2010

sorry..
dah ada pembeli!!!
lelongan tamat...

zahidah dihaz said... on 01 May, 2010

tak sabar nak ada dslr..tengah kumpul duit =P

Canon EOS rebel camera said... on 27 October, 2010

Great and nice picture caught by you Canon Camera.

This is my second visit to this blog. We are starting a new initiative in the same category as this blog. Your blog provided us with valuable information to work on. You have done a admirable job….

Cheers!
canon eos rebel camera

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new